středa 17. dubna 2013

.:Recenze:. Schwarzkopf, Gliss Kur, Ultimate Volume

Krásný den všem,
jak už jsem se někde zmiňovala, k Vánocům jsem dostala tuto fialovou objemovou řadu
od Gliss Kur pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy. Ze začátku jsem si ji nemohla vynachválit, proto se pojďme podívat, jak se to s odstupem času změnilo či nikoliv...
Moc se omlouvám za ty fleky, máme strašně tvrdou vodu a nešlo mi to vůbec dolů. :D
Jinak v zátiší na našem balkoně s bývalou továrnou a dnes časně ráno nasbíranými fialkami. :)


Řada obsahuje čtyři výrobky - šampon, balzám, expres balzám a regenerační pěnu. Kromě expres balzámu jsem je měla v sadě v balení šampon 250 ml, balzám 200 ml a pěna 125 ml.

Popis výrobce:
Nová regenerační receptura s tekutým mořským kolagenem zvětší objem vlasů již
od kořínků a regeneruje je bez nadměrného zatížení.

První regenerační péče od Gliss Kur, která dodá vlasům objem. Pro jemné, zplihlé
a poškozené vlasy.

Dlouhotrvající objem, bez silikonů.
Nová řada Gliss Kur ULTIMATE VOLUME regeneruje i jemné vlasy a zároveň je posiluje. Pro viditelně více objemu, bez silikonů.


Regenerační šampon ULTIMATE VOLUME
Šampon se prodává v balení 250 ml (cca 60,- Kč), 400 ml (± 90,- Kč) a v sadě s balzámem
a pěnou v balení 250 ml (± 250,- Kč). Poznáte jej podle průsvitné fialové lahvičky. Příjemně voní a moc neubývá, protože ho stačí troška, pění dobře. Trochu mi vadí víčko, na tom
aby si člověk nehty zlámal, zvlášť ve sprše s mokrýma rukama. Nejradši mám pumpičky nebo takovou tu membránu, jak má například Aussie (nebo ji najdete u některých sportovních lahví minerálek). Líbí se mi, že je bez silikonů.

Popis výrobce:
Šampon ULTIMATE VOLUME s tekutým mořským kolagenem dodá vlasům objem
a zároveň je regeneruje bez zatížení. Viditelně více objemu a odolnější vlasy. Bez silikonů
a s Komplexem tekutého keratinu.

Viditelný, dlouhotrvající objem.
Odolnější a poddajné vlasy.
0% silikonů: bez zatížení.

Složení:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium, Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Parfum, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol


Co slibuje, vesměs splňuje. Vlasy mám po něm krásně nadýchané a objem mi udělá, je to znát. Do dalšího mytí mi vlasy vydrží 3-4 dny, což je snad rekordní doba. Ale je fakt,
že je to můj první šampon bez silikonů a je to možná právě jimi. Jestli mi vlasy regeneruje, to nevím, ale po umytí jsou hebké a lesknou se, nejsou vysušené. Za mě celkem spokojenost, až na to zavírání a pár "chybek" ve složení.

Uděluji čtyři čajáčky z pěti.




Regenerační balzám ULTIMATE VOLUME
Balzám jsem našla pouze v 200 ml balení (± 70,- Kč) nebo v sadě popsané výše. Lahvičku má plnobarevnou, fialovo-modrou. Voní podobně jako šampon, ale trochu více "balzámově", pro mě moc hezky. Tady naopak pěnivost žádná není, proto ho spotřebuji trochu více (mám vlasy pod pas). Vzhledem k tomu, že je víčko o něco větší než u šamponu, otevírá se lépe, ale opět bych ocenila jiné zavírání. Taktéž je bez silikonů.

Popis výrobce:
Balzám ULTIMATE VOLUME s tekutým mořským kolagenem dodá vlasům objem
a zároveň je regeneruje bez zatížení. Usnadňuje rozčesávání a dodává objem. Bez silikonů
a s Komplexem tekutého keratinu.

Perfektní rozčesávání.
Pro poddajnost vlasů.
0% silikonů: bez zatížení.

Složení:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Myristate, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Citric Acid, VP/VA Copolymer, Phenoxyethanol, Behentrimonium Chloride, Sodium Methylparaben, Hexylene Glycol, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate


Tímto balzámem zas až tak nadšená nejsem. Pokud má fungovat jako kondicionér
a usnadňovat rozčesávání, tak je to asi úplně mimo, protože mně se vlasy cuchají stále
a čím jsou delší, tím je to horší. Foukne vítr a já vypadám, jak když jsem "prolítla roštím". Objem mám stejný s balzámem jako bez něj (když použiji šampon). Bez šamponu jsem balzám nepoužila. A že by byly vlasy hladší, to nejsou. Jen bezprostřední chvíli po umytí, ale pak vůbec ne. Takže regenerace a uhlazení se v mém případě nekoná. Zhodnotila bych balzám jako průměrný výrobek. Nepotěší, neurazí.

Dávám tři čajáčky z pěti.




Expres regenerační pěna ULTIMATE VOLUME
Pěna je v balení 125 ml (± 100,- Kč) a v sadě se šamponem a balzámem. Lahvička je plnobarevná, fialovo-modrá. Vůně je podobná šamponu i balzámu, ale je víc "svěží", také příjemná. Pod průhledným plastovým víčkem se ukrývá šikovná pumpička, která na jedno stisknutí vykouzlí pěnovou "bambulku" o velikosti vlašského ořechu. Tady už nějaké ty silikony najdeme, takže nic pro zásadové.

Popis výrobce:
Ultralehká pěnová receptura regeneruje vlasy do hloubky, aniž by je zatěžovala.
Expres regenerační pěna ULTIMATE VOLUME pro jemné, zplihlé a poškozené vlasy
se jednoduše a rovnoměrně nanáší. Dodává vlasům viditelně větší objem. Každodenní
péče pro regeneraci a objem - bez zatížení.

Regeneruje a dodává objem.
Každodenní péče pro pružnost a poddajnost vlasů.
Velmi jednoduchá a rovnoměrná aplikace.

Složení:
Aqua, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Phenoxyethanol, Ceteareth-25, PEG-12 Dimethicone, Lactic Acid, Dipalmitoylethyl Dimonium Chloride, Silicone Quaternium-22, Sodium Methylparaben, VP/VA Copolymer, PPG-3 Myristyl Ether, Coco-Betaine, Polyquaternium-69, Glycerin, Propylene Glycol, Parfum, Polyquaternium-10, Styrene/VP Copolymer, Alcohol denat., Citric Acid, Sodium Chloride, PEG-14M, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional


Pěna je fajn, ale jen když ji použiji do vlhkých vlasů právě po umytí. Jak ji vetřu do suchých, trochu mi je zmastí a vlasy pak nevydrží tak dlouho umyté. Jinak dobře "zafixuje" objem
a vlasům dodává lesk. Na dotek jsou trochu mastné, i když pěnu dám do mokrých vlasů,
ale je to jen pocit. Pumpička je skvělá věc. Výrobce uvádí, že stačí 3-6 dávek na jedno použití, což můžu tak nějak potvrdit, do svých dlouhých, ne příliš hustých vlasů dávám těch šest a je to akorát. Není to zázrak, ale občas ji používám pro podpoření toho objemu.

Zaslouží si tři a půl čajáčku.




Mně nezbývá než doufat, že pro vás byla recenze trochu přínosná. :) Určitě mi dejte
do komentářů vědět, zda řadu znáte, používáte a jaký na ni máte názor. Budu se těšit.

Užívejte sluníčka! :)

4 komentáře:

  1. Gliss Kur šampony mi nedělají dobře. To samé mám s Niveou. Jiné levné nepoužívám, ale předpokládám, že by to nebylo lepší. Naopak, GlissKur kúry ve spreji a různé olejičky, to je moje, miluji je :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem ještě ten zlatý (ale už je to dlouho, to byla ještě ta starší verze) a ten mi moc nevyhovoval. Naopak maska z té zlaté řady byla skvělá. Je to asi co se jim zrovna povede. :) Děkuji za názor! :)

      Vymazat
  2. Tenhle šampon jsem dostzala jednou jako dárek,ale hrozně mě po něm svěděla hlava.

    U mě na blogu právě probíhá giveaway, potěší mě, když se zúčastníš :) http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě sice nesvědí, ale zřejmě mi trošku vysušuje pokožku hlavy, protože jednak se mi vlasy o hodně méně mastí a za druhé se mi občas vytvoří lehounké lupy, ale nevím, zda to přikládat právě šamponu.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)