neděle 14. dubna 2013

.:Recenze:. L'Oréal Paris, Nude Magique BB Cream

Krásný den všem,
nedávno mě překvapil malý balíček ve schránce, ve kterém jsem našla BB od L'Oréalu. Vím, že jsem vyplňovala nějaký dotazník na testování na jejich Facebooku, ale měla jsem za to,
že jsem se nevešla do počtu. Milou zásilku jsem poctivě otestovala a jak jsem spokojená?


Ze začátku musím říct, že BB jsem ještě neměla, ale jsem poměrně zvyklá na tónovací krémy a hydratační make-upy, takže budu srovnávat s nimi a se základními vlastnostmi, které
by BB mělo mít dle obecných tvrzení.

Líbí se mi balení. To je veliké plus, vypadá čistě, klasická jednoduchost, na kterou jsme
u L'Oréalu zvyklí. Navíc já jsem na fialovou. :D Víčko je šroubovací, aplikátor pod ním uzoučký a takřka přesný. Vytlačí tolik krému, kolik potřebuji.

Po rozetření to nevypadá zas tak zle... (3. obrázek).

BB krém je hodně tekutý, což mně (jakožto "sušence") vůbec nevadí, naopak. Skvěle
se roztírá, ale rychle zasychá, takže je třeba pracovat opravdu rychle. Stačí troška na větší plochu, ba naopak větší množství vypadá nepřirozeně a příliš oranžově, což je snad hlavní nevýhoda tohoto BB a dle mě dost podstatná. Ačkoliv je krém při nanesení bílý s maličkými "tečkami" (kapslemi), po rozetření šíleně ztmavne. Výraznému oranžovému nádechu (nechápu, jaký to má význam pro Evropanky!) a tmavému odstínu se dá trošku zabránit snad jen právě malým množstvím, které je třeba nanášet postupně (krémy jsem zvyklá "naťupkat" na celý obličej sem tam, zde to nejde, kvůli rychlému zasychání).

Plusem je, že pokud vychytáte nanášení, odměnou vám bude matná pleť sametového vzhledu. Pleť je po nanesení jemňoučká a hladká. Jak dlouho vydrží matný efekt nemohu posoudit, jelikož nemám mastnou pleť, ale například kolem nosu, kde se čas od času objeví mastné místečko, vydržel obstojně. Celkově výdrž je dobrá, zvládne běžný pracovní den prakticky bez úhony. Horší je to s krytím, protože nekryje snad vůbec. Ano, tónuje perfektně, ale s pupínky, kruhy pod očima nebo pihami si rozhodně neporadí. Takže já jej budu používat pouze pro nahé líčení. Je lehoučký, do vrásek (ano, už mě "zdobí") mi nezalézá. Jen trošičku zvýrazňuje suchá místa.

No a tak mě poprvé vidíte. A poprvé hned bez make-upu! :D
vlevo: absolutně nenalíčená                   vpravo: jen BB L'Oréal

Co mi trochu vadí, je "vůně". Na blozích jsem se dočetla, že slečnám vesměs voní, ale já to
za sebe říct nemůžu. Připomíná mi to nějaký krém po babičce a starý pudr. Ale není to silná parfemace, dá se překousnout. Výrobce uvádí SPF 12, což je, myslím, na BB málo, ale tak aspoň něco, že? :D Na jaro to bude stačit. :)

+ skvělý aplikátor
+ stačí jen troška na velkou plochu kůže
+ lehký
+ sametový vzhled
+ SPF 12
- oranžový podtón
- na světlou pleť je docela tmavý i světlejší odstín BB
- slabé krytí
- trochu zvýrazňuje suchá místa
- ne moc příjemná parfemace

Na jaro bude fajn, ale jindy ho asi moc nevyužiju. A to budu ještě muset mít dostatek času na aplikaci.

Tímto mu uděluji tři "čajáčky" z pěti. A to hlavně proto, že se mi líbí ta fialová barva. :D




Mějte se nádherně

2 komentáře:

  1. taky ho mám, poměrně nově a jsem zatím maximálně spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to slyším (čtu) snad prvně! :) To je fajn, že jsi s ním spokojená. :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)