pátek 19. dubna 2013

.:Miluju:. Úpravy domova!

Krásný večer všem,
tak jsem se do toho dala! Rozhodla jsem se trošku víc zrekonstruovat pokoj a čeká mě spousta příjemné i nepříjemné práce. To jsem si na sebe zas vymyslela bič! Když už se teď "flákám" a nudím doma, tak hnu kostrou a něco tu udělám. Sedět na zadku mě opravdu nebaví (občas jo, ale jen občas...). Dvě stěny už mám přetřené druhým nátěrem, čekají mě pochopitelně ještě další dvě. Vypadá to tu teď jak po výbuchu (vyházené věci ze skříní,
aby se s nimi dalo hnout), ale jsem ve svém živlu! :) Co se tu za těch cca deset let nastřádalo za nepořádek, je těžko uvěřitelné. Mám "letecké dny". Vyhazuji vše, co mi přijde pod ruku. Ono tomu dobře, skladiště na 12 metrech čtverečných, kde spí občas dva lidé a jeden maxipes, není zrovna fajn věc. A samozřejmě, jak jsem tu dva roky nebyla, každý si sem přihodil, co nepotřeboval. A na mně je teď, abych to třídila, hm...

Nebude to excelentní, ale jsem pyšná, že to zvládám sama! :)

Řekla jsem si, že do konce dubna to tu bude jak "v pokojíčku", tak mi držte pěsti, ať to stihnu. :) Sice jedu od rána (cca od 6 hodin) až do večera (22.00 odpadám do postele),
ale ten nábytek je starý a ve většině případů ještě z masivu, takže jsem strhaná jak rybíz
po tom dni. Každopádně je to občas hlavolam, abych se tu vytočila s dvěma válendami, dvěma velkými šatními skříněmi a jednou užší vysokou, dvěma psacími stoly, regálem
na knihy a šesti "menšími" skříňkami. Tak tu šachuju a přesouvám, odřeniny nevnímaje. Lepší jak posilka toto. :D Skříně, co mají X desítek kil, a ty válendy plné starých krámů
jsou ještě "stokrát" těžší. A k tomu se mi maxipes plete pod nohy a štěká na vysavač. :D

I když mě tyhle rekonstrukce a stěhování a natírání a obrušování a sádrování (ano, můj chlupatý miláček mi kdysi VYKOUSAL do zdi díru!) šíleně baví, už bych to chtěla mít
za sebou a užívat si čisťounkého prostoru podle svých představ. A já nešťastná sem plánuju ještě jeden kus nábytku! :D Dle plánku se vejde, uvidíme, jak se s tím vypořádá realita.

Tak já běžím ještě s tou mojí obludkou na procházku a vy si užívejte příjemného večera! :)

2 komentáře:

  1. Já bych mohla rekonstruovat furt, hrozně mě to baví :-D takže ti i závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to mám ráda a vždycky se dá něco najít, i když je to třeba obyčejná konvička. :) Jestli tě to baví, zkus něco vymyslet! :)

    No jinak zrovna jsem ve fázi třídění zbytečných věcí, takže to mě opravdu netankuje, už se těším, až vymaluju další kus zdi! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)