pondělí 22. dubna 2013

.:BeFit:. Trošička týrání aneb 6. týden!

EDIT.: Takže definitivně mi plánovač nefunguje. :D Ještě že jsem to tentokrát zkontrolovala dřív.

Krásné dopoledne,
během těch uplynulých dvou týdnů jsem si opravdu dala záležet a dvakrát do týdne si našla tu půlhodinku, abych se rozproudila. Co se mi ale nepřihodilo...


Pátý týden pohoda. Jedu si podle svého plánu. Krásně se procvičím, je hezky, takže zajdu trošku zaběhat se psem i ven, paráda. Mám opravdu radost a jsem plná energie ze sluníčka. Snažím se ke každému jídlu přihodit trochu ovoce nebo zeleniny. Dodržuji pět menších porcí za den a poslední jídlo v sedm večer. Daří se mi. Supr, jsem spokojená.

Šestý týden ve středu se to stalo. Nevím, na co jsem myslela, asi na tu rekonstrukci tady
a abych už šla zas uklízet a malovat. Zapomněla jsem se před cvičením protáhnout...
Odrovnala jsem se na dva dny. Nateklé koleno, bloknutý krk. Od teď už na protahování vážně nikdy nezapomenu!

Nyní už jsem v pohodě a přináším další řádky postřehů.

Pár poznámek :)

1. Opravdu se nezapomínejte před cvičením (i po něm) protáhnout. Viz výše... :D

2. Avokádo je fajn věc, zdravá a pomáhá při vysokém cholesterolu, ale věděli jste, jak moc je tučné? Na druhou stranu, dají se ním dosti úspěšně nahradit živočišné tuky, to je pak jiná písnička...

3. Je dobré mít soupeře. Člověk je od přírody poměrně soutěživý. Samozřejmě co jedinec, to jiná povaha. Obecně se vám ale budou výsledky získávat lépe, pokud své úspěchy budete moci s někým porovnávat.

4. Po každém cviku je dobré se napít. Tekutinou se tělo osvěží a krátká pauza mezi jednotlivými cviky je vhodná pro odpočinutí napnutých svalů. Mně to tak vyhovuje.
Za odměnu po sérii si můžu udělat chvilku na vodu. :)

5. Pokud mě svaly po cvičení nějakou chvíli "bolí", je to dobře. Kdybych nic necítila, měla bych zvýšit zátěž nebo dobu cvičení.

6. týden
  Dnes bez fotky, pokoj je jak po výbuchu, takže se nemám ani kde "zvěčnit". Dodám hned, jak to tu bude srovnané!


                                 skutečně             ideálně             postup

         Výška:            165 cm                        165 cm                      0
         Váha:              54,9 kg                        49 kg                      +0,6


         Hrudník:        88 cm                          87 cm                        0
         Pas:                  62,5 cm                       59 cm                       0 
         Boky:               96 cm                          89 cm                      -1


         Paže:                25,5 cm                      24,5 cm                  -0,5
         Stehna:           56 cm                          49 cm                        0
         Lýtka:              38 cm                          34 cm                        0






Tentrokrát je to trochu lepší. I když jsem trošku přibrala na váze (možná svalstvem, haha), tak je to docela zlepšení od minula. Každopádně asi nemůžu čekat zázraky, chce to hlavně pravidelnost a výsledky se budou dostavovat pomaličku a postupně. Snad.

Doufám, že Janička z Jane and her world má ze svého cvičení také radost jako já. Přeji mnoho úspěchů!

Krásný a snad slunečný den všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)