pondělí 11. února 2013

.:Random:.

Ahoj,
sešlo se mi tu pár milých věciček, které třeba úplně nejsou na celý článek, tak skončily tady, chudinky. :)

Dortík. Jmenuje se Anděl a já ho pravidelně mívám na svoje narozeniny.
A tak nechyběl ani letos. :) Čekejte recept! :)

Kravata se dá uvázat na několik konzervativních způsobů,
ale proč uzlík trošku neoživit? :)
ZDROJ

Přiznám se, že jsem čistě běloučké líčení ještě nedělala, stydím se. :D
Ale tohle si zaručeně vyzkouším, chtěla bych jej jako svatební.
ZDROJ

Největší zlo!! :D Jím to na kila!
ZDROJ         a         ZDROJ

Můj nedávný objev - anglický butik se šperky Accessorize
a jeden z tamních kousků, pro které bych snad i vraždila. :)
ZDROJ



Co zaujalo v poslední době vás? :) A jak se vám líbí můj výběr?

Krásný večer

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)