pondělí 19. listopadu 2012

Zaujalo mě...

Ahoj,
tentokrát to bude tak trochu o mně a mých preferencích. Netvrdím, že se všechno všem bude líbit a všechno všechny zaujme. :) Uvedu to, co mě v době krátce minulé donutilo zastavit se a pousmát. :)

1. Akce v Rossmannu
V drogerii Rossmann právě (od minulého týdne, nevím do kdy) probíhá akce na make-up Dermacol 24h Control, po kterém už delší dobu toužím. Místo původní ceny 279,90 Kč
zaplatíte jen 214,90, přičemž si smíte vzít zdarma korektor Matt Control, taktéž
od Dermacolu, který bez akce stojí 99,90 Kč (a opět můj vysněný). Tuto super akci jsem
prostě nemohla nechat jen tak. Ono ušetřit nějakých 165,- Kč je fajn, co si budeme povídat. :)
Obrázek upraven a převzat ze stránek akcniletaky.cz.

2. Limitka Essence
Když už jsme u té kosmetiky - sice ta upíří vlna jde trochu mimo mě (Stmívání jsem viděla
od prvního dílu až letos v létě, a to jen tak ze srandy), ale nezastírám, že se mi ten příběh docela líbí. Na premiéru nepůjdu, ale určitě se na tu závěrečnou část někdy podívám.
No a s tím souvisí ta limitka od Essence - The Twilight: Breaking Dawn - part 2. Když jsem na pár místech četla, že ten rozjasňující pudr je celkem fajn, tak jsem si pro něj zašla. No a ovšem - nezůstalo jen u něj! Takže nakonec mám doma i tvářenku (neokoukaná barva, líbí se mi), rtěnku (zlato na rtech vám neudělá, ale lehký nádech třpytícího se slunečního svitu ano) a tři laky na nehty (temně fialová, modrá a zlatá, Edward měl tentokrát smůlu, protože třpytivý antracit už mám...). *Tohle už sem (pod tento bod) nepatří, ale ukořistila jsem i mono oční stíny MNY ve výprodeji za 9,90. :)
Obrázek z fanpop.com.

3. Perníček a Jeníček (bez Jeníčka)
Jelikož jsem měla cestu přes Pardubice, nemohla jsem si odpustit malý kousek tamního tajemství - pardubický medový perník. Perníčky miluji nejen na Vánoce, proto
v Pardubicích docela často hřeším. :) No a zatímco píšu tento článek, pochutnávám si na té dobrotě, heč. :)

4. Vivi a diář
Jedna z mých NEJoblíbenějších blogerek vůbec minulý týden napsala článek o diářích
na rok 2013. A já byla z jejích slovíček opět unešená a jejími nápady a myšlenkami nabuzená, že jsem se do shánění "druhého mozku" pustila letos dříve. Zatím mám pár tipů, ale také choutku vyrobit si diářek sama. Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne, držte pěsti. :)

5. Nové rukavičky na zimu
Ano, je to tak! Měla jsem totiž jen dvoje podzimní (koženkové fialové a semišové černé)
a dnes jsem si prostě musela udělat radost, když jsem je uviděla! Nebudu si na nic hrát, jsou od Vietnamců :) a stály něco málo přes stovku, ale jsou přímo epesní. :D Lehce bordó "šusťák" (neděste se, vypadá to fakt dobře) s černou košešinkou uvnitř, na zápěstí s krásnou mašličkou a pod ní "prošívanice" s maličkými zelenoduhovými korálky. Jsou elegantní
a přesto snad teploučké (taky vám vadí, když si vezmete kabát, kozačky a na rukou máte ty "chlupaťáky" nebo co hůř - nic?). V podobné barvě mám zimní kozačky, takže bylo jasno. Rukavice v košíku a úsměv na tváři. :)

6. Terínka
Moje chlupatá potvora. Fenka hovawarta, o které vám určitě taky někdy napíšu víc, protože je to největší zlobidlo a mazel pod sluncem. Měla jsem za to, že až jí skončí puberta, uklidní se. Omyl největší! Ona bude třeštiprdlo na věky věků. Co mě ale dost pobavilo nedávno - kdesi na internetu jsem zahlédla Dog Dancing (psí "sport", kde ťunťa předvádí kousky na písničku) na téma pohádky Tři oříšky pro Popelku v podání slovenské slečny (paní), které mi natolik vzalo dech, že jsem v tu chvíli zašla za tou mojí psicí (která už beztak umí kousků víc jak cirkusový pudl) a zkusila s ní něco nacvičit. Říkala jsem si, že když je to takové bláznivé stvoření, tohle by ji mohlo bavit. To jste měli vidět tu radost, že se budem učit něco nového! (Paničce totiž už docházejí nápady na povely a cviky.) Každopádně to odpoledne jsme si užily a zdá se, že máme novou společnou zábavu. :)
"Už můžu vstát a jít zas blbnout?!"

7. Kamarádovy každodenní vtípky na FB
Každé ráno mám na zdi nový. Netuším, kam na ně chodí, ale už je to dlouhodobá tradice. Každé ráno je tak mnohem příjemnější, když si přečtete vtip. Smát se hned na začátku každého nového dne vás parádně nabudí a zvedne náladu, věřte mi. :) No a ten dnešní mě pobavil natolik, že vám ho sem přepíšu. :D
Lidová moudra moderní doby
* Kdo se moc ptá, málo googlí.
* Spam nechodí po horách, ale po lidech.
* Kam Facebook nemůže, tam nastrčí Like button.
* Každý chvilku tahá torrent.
* Všechno padá, co software má.
* Co můžeš tweetnout dnes, neodkládej na zítřek.
* Tak dlouho se chodí s Acerem do práce, až mu víko upadne.
* Co na srdci, to na Facebooku.
* Všude dobře, s WiFi nejlíp.
* Tak dlouho se chodí s otázkou na Seznam, až se zajde na Google.
* Kdo chce kam, nabourá se tam.
* Třikrát zálohuj a jednou formátuj!
* Darovaným titulkům na hrubky nehleď.         /taky nadáváte na chyby v titulkách? :D/
* Kolik máš účtů na sociálních sítích, tolikrát jsi člověkem.
* Přišel, viděl, vyfotil a nasdílel...


No myslím, že toho není málo, z čeho se můžu radovat. A co vy? Co pobavilo a potěšilo vás? :)

Krásný večer všem
Runa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)