pátek 23. listopadu 2012

.:Škoda peněz:. Professional Travel Brush kit

Krásný večer všem,
dnes jsem se rozhodla hanit a pranýřovat. Obětí se mi stal štětec na pudr ze sady Professional Travel Brush kit z řady Essentials od e.l.f.u... Nikdy bych si nemyslela,
že zrovna můj oblíbený Elfík skončí v této rubrice. A vida - máme ho hned v prvním příspěvku.
Takhle opadává při pouhém dotyku...

Celá sada je jinak vcelku povedená - krásné praktické pouzdérko na magnetickou patentku ukrývá pět nástrojů. Hřebínek s kartáčkem na řasy/obočí je klasika - neurazí, nenadchne. Taktéž klasický je houbičkový aplikátor. Já osobně bych tyto dvě věci oželela. Souprava ale vypadala moc hezky a já potřebovala štětce, alespoň nějaké. Dále je zde štěteček na oční stíny, se kterým už jsem se naučila pracovat a jsem spokojená. Je sice maličký, ale vyhovuje mi, jako základ. Zkosený štěteček používám na obočí a od té doby, co jej mám, (skoro) úplně jsem zatratila tužku. No a poslední je ta "štětka" na pudr. Opravdu jinak to říct nejde.

Tahle vysloveně hrubá věc mě mrzela už po otevření balíčku, ale stále ve mně zůstávalo jakési nadšení z nových věcí (asi jako vždy), tak jsem se chtěla smiřovat a být hodná. Nejde to. Na pohled vypadá štětec roztomile, je malý, dobře se drží, hezoučká perleťová násadka, vcelku upravené štětinky. Přiložte si ho na tvář a budete plakat. Začnou vás totiž bodat miniaturní jehličky (netvrdím, že akupunktura je něco špatného, ale...). Když zatnete zuby, dá se to vydržet, jenže... Přejeďte si s ním párkrát po tváři a budete vypadat jako opička. Tech chlupů, co z něj vypadává. No takhle snad nelíná ani můj pes. Chápu, že u velkých
a kulatých štětců je to upevnění štětin složité, avšak čeho je moc, toho je příliš. Štětiny jsou navíc tak divně pokroucené nebo "vlnité". Kdybych to bývala věděla, peníze si ušetřím raději na dva lepší štětce. Tak pro příště.

Štětec zatím používám, protože nemám jiný (dřív jsem "jela" na houbičkách :D fuj). Doufám, že se mi brzo podaří ho nenápadně vyměnit za něco příjemného a heboučkého, jako je třeba plyšáčkovitý králíček Azurit z prádelního koše (vzpomínáte?). Teď mám prosbu na všechny nesigmařky a nerealtechniquesky - poradíte mi hodně levný a přijatelný (hlavně hebký!) štětec na pudr? Všem, které mě v tom nenechají, dopředu vřele děkuji
a posílám polibek po větru.


Mějte se nádherně a doufám, že nejste tak zmrzlí jako já tady...
Runa


P. S.: Za tu dobu, co tento článek tvořím, jsem přišla na to, že štětec je skvělý na ometání klávesnice od prachu. :D Musím ho vyprat... :D

2 komentáře:

  1. mám štětec na pudr od essence za 80 korun a je nejlepší :) jsme tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá GA :) budu moc ráda když se také staneš mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    máš hezký blog..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, už jsem ho měla několikrát v ruce. :) Naposledy dnes. :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)