sobota 13. října 2012

.:Legendy:. Oční stíny

Ahoj,
tak jsem si říkala, proč nenapsat něco o "miláčcích", které mám doma už hooodně dlouho. :) Dnes se zaměřím na oční stíny. Ty jsou totiž mým snad nejoblíbenějším druhem líčidel, snad kvůli takové spoustě barev a odstínů.

První legendou jsou krémové oční stíny od Avonu. Ať jsem se snažila, jak jsem
se snažila, nemůžu je najít na internetu, asi budou opravdu hodně staré. :D Tak přihodím fotku svojí oprýskané krabičky...

Snažila jsem se zachytit barvu, snad je to trochu znát. Že je roztomilá? :D

Mám je v barvě Fairy dust, krásná "prasátkově" růžová barvička se třpytkami, které
po nalíčení máte úplně všude. Stíny na očích téměř nejsou znát, tedy kromě těch třpytek. Lehce zakryjí žilky na víčkách, ale jinak nic moc. Každopádně uchvátila mě ta kovová vysouvací krabička, díky které je mám dodnes (skoro plné) a mám je ráda... Obsah je
5 gramů, to je pro mě víc než dost (krémovky moc nepoužívám). Rok data spotřeby je snad 2004, což svědčí o jejich stáří. :D Avšak jsou stále téměř v původním stavu, jen mírně ztuhly. Cenu také nevím, kdyby si některá z vás na tyhle stíny vzpomněla, určitě napište, potěší mě to. :)

Další stálicí v mé krabičce se stíny je duo krémových očních stínů od Oriflame - Giordani Gold, odstín Diva. Katalogové číslo, kdyby to někoho zajímalo, je 3386. Krásná průhledná plastová kostička. Chvilku vám to dá, než přijdete na to, jak se do ní dostat. :)
Ale to je na ní asi to nejhezčí! :D Na vrchní staně kostičky je natištěn zlatý vzor GG, což činí balení poněkud luxusnějším. Otevírá se vysunutím vždy protilehlých stěn, čímž vzniknou dvě nádobky s "pacičkami" po stranách.

Poslední dva obrázky jsou z femineus.pl a osta.ee.

Každý kalíšek obsahuje 4,5 g krémových perleťových stínů, jeden šeříkový, druhý šedostříbrný. Pigmentace opět mizerná, ovšem efekt skvělý. Krásně se lesknou a oči opravdu rozjasní. Datum spotřeby opět daleko za dneškem - 2008. :D Cena se pohybovala tuším mezi 100,- až 200,- Kč, ale nejsem si jistá. Tyhle stíny se dělaly ještě ve zlaté kombinaci (světlá/tmavá). Možná je některá z vás má také ještě doma. :)

Mojí snad první kosmetickou sbírkou byly krásně pigmentované oční stíny Intense Duo od Oriflame. Malá čtvercová tmavě fialová krabička, která působí docela luxusním dojmem, se zrcátkem, celkem šikovným aplikátorem a dvojicí harmonických stínů uvnitř. Prostě jsem musela mít všechny! Tenkrát jsem "dělala Oriflame", takže to nebyl zas takový finanční problém. Existovalo 8 různých kombinací a já je opravdu všechny měla. Čtyři
z nich mám u sebe, zbytek zůstal kdesi v mém pokojíčku u maminky a těší se, až si pro ně přijedu... :D

Kromě části mojí sbírky vpravo nahoře jsou obrázky z kosmetika.dama.cz, neseser.hr a oriflame.com.

Jednotlivé kombinace:
City Greys (šedá/stříbrná), Walnut Pearls (hnědá/starorůžová), Roof Garden (tmavě/světle zelenkavá), Misty Mauves (tmavě/světle fialková), Waterfalls (mořská/světle modrá),
Treasure Island (bronzová/písková), Pink Frost (tmavší růžová/slonovinová) a Aqua Rose
(světlá modrozelená/lososová). Katalogové číslo 3309-16. (Uvedené názvy barev berte prosím s rezervou, snažila jsem se je přiblížit co nejvěrněji, jak to vidím já. :)) Tyto stíny byly mé opravdu oblíbené a používám je dodnes. Množství je uvedeno 2 gramy,
ale nedopídila jsem se, jestli oba odstíny dohromady nebo každý. Datum spotřeby 2009. :) Tato řada byla tuším nahrazena řadou Perfect Match v trošku odlišném balení a odstínech. Plná cena starších stínů okolo 200,- Kč, nová řada (dle oriflame.com) 249,- Kč.

Myslím, že dnes již žádný z těchto výrobku není dostupný, ale pro mě zůstanou jako poklady v krabičce a budu se k nim ráda se vzpomínkami vracet. :)


Máte také nějaké oblíbené starší oční stíny? Nebo právě tyto? Pochlubte se! :)

Hezký den všem
Runa

2 komentáře:

  1. Milá Runo, úžasný článek. Mám ráda "retro" kosmetiku, i když u pár věcí je mi hodně líto, že už se nevyrábí. Jedny oční stíny značky Regina mám schovaný už asi deset let! Jůha! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. ja som mala v takej krabicke, v ktorej su tiene, lesk na pery:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)

Díky moderování komentářů si KAŽDÝ přečtu a žádný nepřehlédnu, žádný mi neunikne. :)